Brev:
Afhængighed af svesker
6. april 2011
Alder:
6 mdr.
Afhængighed af svesker
Hej Helen
Min søn på 6 måneder er kommet rigtig godt i gang med overgangskosten men det gør også, at han nogle gange har noget træg mave, hvorfor jeg ofte giver ham sveskemos i grøden.
Vi er dog i mødregruppe kommet i tvivl om, hvorvidt for meget sveskemos kan skabe en afhængighed i tarmen ligesom laktulose og håber, at du kan give mig en vejledning på dette?
Med venlig hilsen
Majbritt